کاسیاس,بارسلونا

 

در اولین دیدار این فصل رئال مادرید در این فصل لالیگا در بازی با بتیس، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال کاسیاس را روی نیمکت ذخیره ها قرار داد و دیگو لوپز را در درون دروازه گذاشت تا گمانه زنی ها در مورد جدایی احتمالی کاسیاس از رئال افزایش یابد. اینطور به نظر می رسد که او از شرایطش در این تیم راضی نیست و ممکن است این باشگاه را ترک کند.

 

در این میان، رئیس بارسلونا، مدیر ورزشی این تیم و نیاب رئیس اقتصادی بارسلونا با تشکیل جلسه ای در روز سه شنبه، برای متقاعد کردن کاسیاس که قراردادش با رئال در سال 2017 به پایان می رسد برنامه هایی چیده اند تا به این ترتیب او را برای انتقال به بارسلونا راضی کنند.

طبق گزارش روزنامه «ال موندو دپورتیوو»، در برنامه تیکی تاکا به این نکته اشاره شد که به این ترتیب بارسایی ها یک ضربه کاری به رئال وارد خواهند کرد و به نحوی انتقام انتقال فیگو از بارسا به رئال را خواهند گرفت.

از سوی دیگر ممکن است این داستان با انتقال والدس به رئال مادرید دنبال شود چرا که والدس بارها و بارها اعلام کرده که این فصل، آخرین فصل حضورش در بارساست و هرگز هم از مقصد بعدی اش صحبتی به میان نیاورده است.

شوستر: رفتن کاسیاس قابل درک است

برند شوستر، سرمربی سابق رئال مادرید که سابقه بازی در این تیم را هم دارد در پاسخ به سوال روزنامه اسپانیایی «مارکا» درباره آینده ایکر کاسیاس گفت: «اگر ایکر بخواهد از رئال برود، او را درک می کنم. هر چند نباید فراموش کرد که او سمبل رئال است. تصور کردن رائول در یک باشگاه دیگر غیرممکن بود. در مورد ایکر هم همینطور است اما امسال، سال جام جهانی است و او نمی تواند کل فصل را روی نیمکت بنشیند.

او باید بازی کند باید به یاد داشته باشیم که ایکر ابتدا به خاطر مصدومیت از ترکیب تیم کنار رفت و سرمربی جانشینی برای او پیدا کرد. به خاطر مصدومیت، بازیکن این حق را دارد که به تیم برگردد. دیگو لوپز برای رئال خوب کار کرده و تیم به او نیاز دارد. دروازه بان رئال بودن خیلی دشوار است و ایکر همان دروازه بان قبل است. بازیکنی به خوبی او نمی تواند در چنین شرایطی باشد. این مشکلی است که باشگاه رئال باید چاره مناسبی برایش پیدا کند.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | 23:54 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

کوئنترائو هم به عنوان بخشی از وجه خریداری بیل به تاتنهام نخواهد رفت؛ چرا که تاتنهامی ها با ویلیان به توافق رسیده اند و در انتظار انتقال اریک لاملا به تیمشان هستند.

شبکه تلویزیونی لا کوپه در گزارشی از توافق برسر انتقال گرث بیل به رئال مادرید خبرداده واعلام کرده که روز جمعه این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد. طبق این گزارش سران باشگاه تاتنهام به پیشنهاد 99 میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب گرث بیل پاسخ مثبت نشان دادند و تا ساعاتی دیگر خبر رسمی این انتقال اعلام خواهد شد.
 
برنامه «بازی ساعت 12 » که از شبکه لا کوپه پخش می شود در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که سران دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام برسرانتقال گرث بیل به باشگاه مادریدی به توافق رسیده اند و سران رئال با پرداخت مبلغی بیش از 99 میلیون یورو این بازیکن ولزی را به خدمت می گیرند. طبق این گزارش این خبر روز جمعه و بعد از برگزاری جام سانتیاگو برنابئو که با حضور رائول گونسالس برگزار می شود، به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
 
کوئنترائو هم به عنوان بخشی از وجه خریداری بیل به تاتنهام نخواهد رفت؛ چرا که تاتنهامی ها با ویلیان به توافق رسیده اند و در انتظار انتقال اریک لاملا به تیمشان هستند.
 

 

طبق این گزارش مراسم معارفه بیل هم در اوایل هفته آینده در باشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد


تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | 23:52 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

داوید ویا اتلتیکو مادرید

داوید ویا پس از تساوی خانگی یک بر یک اتلتیکومادرید مقابل بارسلونا که در آن او گل اول بازی را در دقیقه 15 برای مادریدی‌ها به ثمر رساند، تاکید کرد که تیمش لیاقت بردن بازی را داشته هرچند مساوی شدن 2 تیم هم به منزله از بین رفتن شانس قهرمانی تیم او نیست.

ویا اظهار داشت: مایه تاسف است که بازی با تساوی خاتمه پیدا کرد. ما واقعاً خوب بازی کردیم و بارسلونا را به زحمت انداخته بودیم. با این حال هیچ چیز تمام نشده است و هنوز شانس داریم.

ویا در ادامه با اشاره به عملکرد تیم داوری بازی، اوندیانو ماینکو، داور وسط بازی را به جانبداری از بارسلونا به دلیل خودداری از نشان دادن کارت زرد دوم به سرخیوبوسکتس، هافبک دفاعی این تیم متهم کرد. وی تصریح کرد: تصمیمی که داور گرفت تاثیر بسزایی بر جریان بازی داشت. اگر او کارت زرد دوم را به سرخیو نشان می‌داد روند بازی می‌توانست کاملاً عوض شود اما داوران هم انسان هستند و ممکن است اشتباه کنند.

ویا در خاتمه در خصوص گلی که به بارسلونا زد نیز خاطرنشان کرد: موقعیت خوبی به دست آوردم و توانستم توپ را درون دروازه قرار دهم. این بازی تمام شد و حالا باید به فکر بازی برگشت در نیوکمپ باشیم. باید در آنجا بازی را ببریم.

بازی برگشت بارسلونا و اتلتیکومادرید بامداد پنج‌شنبه هفته آینده در خانه کاتالان‌ها بازی برگشت سوپرجام را برگزار خواهند کرد.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | 23:46 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |
 
باشگاه فوتبال آرسنال انگلیس برای خرید دروازه بان ملی پوش اسپانیایی و کاپیتان تیم رئال مادرید پیشنهاد می دهد.
به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، روزنامه دیلی میل نوشت با ادامه نیمکت نشینی ایکر کاسیاس دروازه بان مطرح رئال مادرید در هفته نخست لیگا و در شرایطی که کارلو آنچلوتی جای ژوزه مورینیو را روی نیمکت رئال گرفته است ، کاسیاس از وضعیت خود در رئال کاملا ناامید و ناراضی است و آرسنالی ها می خواهند از این فرصت برای تقویت پست دروازه بان خود استفاده کنند.
آرسن ونگر سرمربی آرسنال از عملکرد ژسنی دروازه بان لهستانی تیمش راضی نیست و کاسیاس می تواند گزینه مناسبی برای تیم او باشد.
در حال حاضر آنچلوتی از دیه گو لوپس به عنوان دروازه بان اصلی رئال بهره می برد.
پایگاه کواترو اسپانیا از قول یکی از دستیاران آنچلوتی نوشت کاسیاس معتقد است آنچلوتی شعور او را به سخره گرفته است و او تهدید کرده اگر فرداشب در دیدار جام سانتیاگو برنابئو برابر السد قطر به میدان نرود تصمیم دیگری خواهد گرفت.
 


تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | 23:42 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |
نتایج نظرسنجی یک روزنامه اسپانیایی نشان می‌دهد که اکثر هواداران کهکشانی‌ها با تصمیم سرمربی این تیم برای نیمکت نشین کردن کاپیتان تیم در هفته نخست لالیگا مخالف هستند.
 
 جام ورزشی: نسخه آنلاین روزنامه مارکا چاپ مادرید در یک نظرسنجی اینترنتی از خوانندگان خود در خصوص نیمکت نشینی ایکر کاسیاس در بازی برابر رئال بتیس در هفته نخست لالیگا سوالاتی پرسیده است که این سوالات عبارت بودند از: به نظر شما آیا تصمیم آنچلوتی برای نیمکت نشین کردن کاسیاس منصفانه بوده است؟ آیا استفاده از سیستم چرخشی برای دروازه‌بانان در طول فصل به نفع رئال مادرید است؟ شما کدام دروازه‌بان را  برای بازی بعدی رئال مادرید برابر گرانادا انتخاب می‌کنید؟ کدام یک از دروازه‌بانان فعلی رئال باید پیراهن سنگربان اصلی تیم باشد؟

 

50.4 درصد کاربران اعلام کردند که کاسیاس باید سنگربان اصلی رئال مادرید باشد. 54.9 درصد کاربران به حضور کاسیاس در ترکیب رئال برای بازی با گرانادا رای مثبت داده‌اند اما 60.6 درصد کاربران استفاده از سیستم چرخشی برای دروازه‌بانان رئال مادرید را تاکتیک خوبی برای این تیم ندانسته‌اند. همچنین 55.4 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نیمکت نشین شدن کاسیاس در بازی با بتیس را منصفانه دانسته‌اند.

 

با نیمکت‌نشین شدن کاسیاس در بازی با بتیس، موج جدیدی از جنجال سانتیاگو برنابئو را تحت تاثیر قرار داده است، موجی که با تکرار نیمکت نشینی کاپیتان کهکشانی‌ها در بازی هفته آینده برابر گرانادا تشدید خواهد شد. استفاده از سیستم چرخشی مقبول هواداران رئال مادرید نیست و انتخاب دروازه‌‌بان اصلی می‌تواند اولین دردسر کارلتو در دوره مربیگری‌اش در سانتیاگو برنابئو باشد. او هنوز اعلام نکرده است که کدام یک از دروازه‌بانانش در بازی با گرانادا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

 



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | 23:42 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

باشگاه رئال مادريد تاييد کرد که ژابي آلونسو، هافبک رئال مادريد، امروز با موفقيت تحت عمل جراحي قرار گرفت.

 اين ملي پوش اسپانيايي در تمرينات روز گذشته رئال از ناحيه کف پا دچار شکستگي شد و تقريبا براي سه ماه از ميادين دور خواهد بود.

به گزارش گل، در بيانيه باشگاه رئال آمده است:" ژابي آلونسو امروز (پنج شنبه) به خاطر شکستگي استخوان پنجم کف پاي راستش، تحت عمل جراحي قرار گرفت."

اين در حالي است که آلونسو که در هفته هاي پاياني فصل گذشته از ناحيه ران دچار آسيب ديدگي شد و جام کنفدراسيون ها را از دست داد، به تازگي به تمرينات رئال برگشت.



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | 23:38 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

10 سال پیش در چنین روزی کریستیانو اولین بازی اش را برای پرتغال انجام داد .

 

 

 

 # اسکای ایتالیا هم تایید کرد : بیل با 80 ملیون پوند + فابیو کوئنترائو  به رئال مادرید پیوست .


موضوعات مرتبط: جدیدترین اخبار فوتبال ، اخبار تیم رئال مادرید ، ،

تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | 16:56 | نویسنده : |

 

کریستیانو رونالدو با زدن 11 شوت به سمت دروازه بتیس و برخورد 2 تا از شوت هایش به تیرک ،

رکورد دار شوت و زدن به تیرک از همین ابتدای لالیگا شد .

لیونل مسی به همراه دو بازیکن دیگر ، 6 شوت به سمت دروازه زد ، با احتساب پنالتی و موقعیت

تقریبا دروازه خالی ای که منجر به گل شد !



تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | 16:55 | نویسنده : |

 

 امروز ده سال از اولين بازي ملي كريستيانو مي گذرد . ده سال پيشدر سال 2003 بود كه رونالدو براي اولين بار

پيراهن تيم ملي كشورش را پوشید . این بازی مقابل تيم ملي قزاقستان بود که پرتغال آن بازي را 2-0 برد كه البته

کریستیانو گلي نزد .

1 خبر فوق العاده بد:  بعد از این که ژابی الونسو کاملا ریکاوری کرده بود و به تمرینات گروهی اضافه شده بود امروز در

تمرینات پای راستش شکست ... (خیلی حالم خرابـــه! واقعا بهش نیاز داریم)

گفته میشه تقریبا 3 ماه طول میکشه تا ریکاوری کنه...

21-aug-entrenamiento-del-real-madrid-6.jpg


موضوعات مرتبط: اخبار تیم رئال مادرید ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | 16:42 | نویسنده : |

تمديد قرارداد كريستيانو قريب الوقوع است و گفته مي شود دستمزد او به سالي 17 ميليون يورو مي رسد اما اين بازيكن

تنها كسي نيست كه از اين رقم سود مي برد بلكه اداره ماليات نيز از اين بابت خوشحالي خواهد كرد چرا كه ماليات قرارداد

بازيكن پرتغالي عملا شش برابر مي شود . 

در حقيقت بر اساس قوانين جديد ، ماليات قرارداد كريستيانو از 24.75 درصد به 52 درصد افزايش مي يابد . يعني رئال

براي پرداخت 17 ميليون يورو سالانه براي كريستيانو بايد سالي 35.3 ميليون يورو هزينه كند كه از اين رقم 18.3 ميليون

يورو به اداره ماليات مي رسد .

 


موضوعات مرتبط: جدیدترین اخبار فوتبال ، اخبار تیم رئال مادرید ، ،

تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392 | 16:39 | نویسنده : |

لمپارد: همه بازیکنان چلسی می خواهند خودشان را به مورینیو نشان بدهند

مورینیو بعد از 6 سال، بار دیگر هدایت چلسی را برعهده گرفت و تیمش در اولین دیدار از فصل جدید لیگ برتر مقابل هال سیتی به پیروزی 2-0 رسید.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - فرانک لمپارد، هافبک باتجربه چلسی، اعلام کرد که همه بازیکنان این تیم در تلاش هستند تا با بازی های شان، ژوزه مورینیو را تحت تاثیر قرار بدهند.

مورینیو بعد از 6 سال، بار دیگر هدایت چلسی را برعهده گرفت و تیمش در اولین دیدار از فصل جدید لیگ برتر مقابل هال سیتی به پیروزی 2-0 رسید.

لمپارد اعلام کرد که حضور مورینیو برای همه بازیکنان تیم الهام بخش بوده و همه تلاش می کنند تا نظر سرمربی را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی جلب کنند.

او به دیلی میرر گفت:" ما یک مربی جدید داریم که انتظار زیادی از بازیکنان دارد.

ما به خوبی می دانیم که او چه خواسته هایی دارد؛ مانند داشتن یک معلم جدید در مدرسه است. داشتن 22 بازی که همگی می خواهند در ترکیب اصلی باشند، خیلی خوب است.

این باعث پیشرفت تیم می شود. ما پیش فصل خیلی خوبی داشتیم. بازیکنان جوان به حضور سرمربی، واکنش خوبی نشان دادند. ما می توانیم در انتظار اتفاقات بهتری باشیم."

چلسی چهارشنبه شب مقابل استون ویلا قرار خواهد گرفت؛ تیمی که در هفته اول آرسنال را 3-1 شکست داد و لمپارد می داند که تیمش کار دشواری دارد.

" آنچه اکنون اهمیت دارد، دیدار مقابل استون ویلاست. آنها آرسنال را شکست دادند و به همین خاطر، ما نمی توانیم در باد پیروزی قبلی بخوابیم.

شکست دادن هال سیتی اعتماد به نفس ما را افزایش داد اما باید مراقب باشیم."


تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 | 19:2 | نویسنده : |

تیم منتخب هفته بوندس‌لیگا

بروسیا مونشن‌گلادباخ، هوفنهایم و ولفسبورگ حکمران تیم منتخب هفته هستند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی – هفته دوم بوندس‌لیگا 26 گل داشت. چند نتیجه حیرت‌انگیز رقم خورد و بازیکنان بسیاری درخشیدند.

بزرگ‌ترین برنده هفته هوفنهایم و ولفسبورگ بودند که هامبورگ و شالکه را با اختلاف چهار گل بردند. تعجبی ندارد که از این دو تیم نمایندگان بسیاری داشته باشیم.

روبرتو فریمو و آنتونی مودسته که  هر کدام برای تیم مارکوس گیسدول دو گل زدند در تیم حضور دارند. دیه‌گو، نالدو و لوییز گوستاوو هم پرچم ولفسبورگ را بالا برده‌اند.

بروسیا مونشن‌گلادباخ برد سه بر صفر مقابل هانوفر به دست آورد و مکس کروز، رافائل فیلیپ دیمز و مارک-آندره تر اشتگن از این تیم حضور دارند. امیر اشپاهیچ هم کمک کرد بایر لورکوزن اشتوتگارت را کنار بزند.

در نهایت یوناس هافمن یک گل زد و یک پنالتی گرفت تا بروسیا دورتموند در دیداری دشوار در خانه آینتراخت برانشوایگ را ببرد.



تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 | 19:1 | نویسنده : |

Messi



تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 | 13:5 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

                                             گل اول(سانچز)

                                                         گل دوم (لئومسی)

                                                          گل سوم (آلوز)

                                                          گل چهارم (پدرو)

                                                          گل پنجم (لئومسی)

                                                          گل ششم(ژاوی)

                                                          گل هفتم (پدرو)                            



تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 | 13:0 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |
بولت پس از کسب 3 مدال طلا در مسابقات دو و میدانی روسیه مورد تمجید بسیار اهالی این ورزش قرار گرفت اما این مسابقات حاشیه هایی هم داشت .

 

http://resources0.news.com.au/images/2012/08/10/1226447/688548-usain-bolt.jpg

بولت ، بهترین دونده جهان که یکی از طرفداران پر و پا قرص کریستیانوست ، در مواجهه با یک هوادار کاتالانی ، با بی اعتنایی او را تحقیر کرد و گفت :" از اینجا برو !"

این هوادار که لباس بارسا را پوشیده بود ، درخواستش از یوزپلنگ جامائیکایی گرفتن عکس یادگاری بود که بولت نشان داد به چه اندازه از هواداران بارسا نفرت دارد .

یوسین که از علاقه خود به یونایتد و بازیکن محبوبش کریستیانو در جهان فوتبال زبانزد شده ، پیش از این هم در مورد بهترین بازیکن جهان نیز گفته بود :" بهترین بازیکن ؟ کریستیانو رونالدو . کریستیانو از مسی خیلی بهتر است ..."





تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 | 12:44 | نویسنده : امیرحسین.........مدیر |

بیتا خردمند و قاسم ترکاشوند

 


موضوعات مرتبط: عکس های بازیگران ایران ، ،

تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 | 1:4 | نویسنده : |

گزارش تصویری از پشت صحنه فیلم سینمایی قفس طلایی با بازی:امین حیایی,نیلوفر خوش خلق,سروش گودرزی,هوشنگ توکلی,آهو خردمند و....

«حامد رضی» تدوین فیلم سینمایی «قفس طلایی» ساخته محمدزرین دست با بازی امین حیایی را آغاز کرد.
«محمد زرین‌دست»  در این باره گفت: فیلمبرداری بخش ایران «قفس طلایی» پس از دو هفته پایان یافت و «هوشنگ توکلی» و «آهو خردمند» در این بخش به بازیگران پیوستند.

نا بر این گزارش، در بخش آمریکای این پروژه نیز امین حیایی، سروش گودرزی، نیلوفر خوش‌خلق، شل بی لی، اورستس و جهان جونز بازی داشته‌اند.

 

تصاویری دیدنی از امین حیایی و همسرش در......!؟

تصاویری دیدنی از امین حیایی و همسرش در......!؟

تصاویری دیدنی از امین حیایی و همسرش در......!؟

تصاویری دیدنی از امین حیایی و همسرش در......!؟

تصاویری دیدنی از امین حیایی و همسرش در......!؟

تصاویری دیدنی از امین حیایی و همسرش در......!؟

تصاویری دیدنی از امین حیایی و همسرش در......!؟

تصاویری دیدنی از امین حیایی و همسرش در......!؟

تصاویری دیدنی از امین حیایی و همسرش در......!؟

تصاویری دیدنی از امین حیایی و همسرش در......!؟

 


موضوعات مرتبط: عکس های بازیگران ایران ، ،

تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 | 1:42 | نویسنده : |

اورتون پيشنهاد منچستر را رد کرد

به گزارش سایت کریس رونالدو لیو مسی منچستریونایتد پیشنهادی 28 میلیون پوندی برای لیتون بینز و ماروانه فلایینی به دفتر باشگاه اورتون فرستاد که توسط سران این تیم رد شد. 
 
یونایتدها 16 میلیون برای فلایینی و 12 میلیون هم برای بینز خواهند پرداخت ولی اورتونی‌ها اعلام کردند هیچ کدام از این بازیکنان را در نقل و انتقال‌های تابستانی به فروش نمی‌رسانند. 
 
دیوید مویس که اکنون هدایت منچستریونایتد را به عهده دارد، فصل گذشته با این دو بازیکن در اورتون کار کرده و علاقمند است آنها را به تیم جدید خود بیاورد ولی سران اورتون به هیچ وجه حاضر به فروش آنها نیستند. 
 
در این رابطه، سخنگوی باشگاه اورتون گفت: پیشنهاد 28 میلیون پوندی یونایتد را تایید می‌کنیم ولی اعلام می‌کنیم که این پیشنهاد را رد کردیم. آنها 16 میلیون برای فلایینی پیشنهاد کردند. این درست همان مبلغی است که ما پنج سال پیش برای آوردن او از استاندارد لیژ بلژیک پرداخت کردیم.                                                                       منبع این خبر:فوتبال انلاین



تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392 | 17:55 | نویسنده : |

به گزارش سایت کریس رونالدو لیو مسی در هفته اول رقابتهاي لاليگا رئال در دقايق آخر توانست آبرويش را حفظ کند و در مقابل بتيس پيروز شود.

در جريان اين ديدار توپي به کريستيانو رونالدو رسيد اما او نتوانست با حرکت برگردون آن را گل کند.

 

برای لود شدن کامل این عکس متحرک چند ثانیه صبر کنید



تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392 | 17:48 | نویسنده : |
as اسپانیا
روزنامه as اسپانیا (1392/05/28)
 
marca اسپانیا
روزنامه marca اسپانیا (1392/05/28)
 
mundodeportivo اسپانیا
روزنامه mundodeportivo اسپانیا (1392/05/28)
 
sport اسپانیا
روزنامه sport اسپانیا (1392/05/28)
 
corriere_sport ایتالیا
روزنامه corriere_sport ایتالیا (1392/05/28)
 
gazzetta_sport ایتالیا
روزنامه gazzetta_sport ایتالیا (1392/05/28)
 
romanista ایتالیا
روزنامه romanista ایتالیا (1392/05/28)
 
tuttosport ایتالیا
روزنامه tuttosport ایتالیا (1392/05/28)
 
l_equip فرانسه
روزنامه l_equip فرانسه (1392/05/28)

 



تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392 | 17:42 | نویسنده : |